Saturday, March 21, 2009

..::parit::..

parit...parit..parit..parit yg aku mksdkn kat cni bkn longkang...tp parit yg slalu ada kat kg2 tue, yg bdak2 nakal suka berkubang tue..including aku skali r tue..air d kaler hitam klu tgk dr jauh..tp bila tgk dekat2 sbtolnyer kaler cam air teh pekat..memng best r klu berkubang dgn air yg sejuk n sgt menyegarkn...huhui..memng best jd ank kg, tiap2 hari dapt terjun parit..tyme zman kank2 riang dlu slalu sgt berkubng kat parit..xkira lar laki ke pem, aku n da geng main terjun jer...klu kat hot spot @ kwsan fav, lamer2 area tue jd makin dalam n luas..makin galak r kami2 berkubang..slalu ptg2 dlm pkol 5 lebey strt r terjun parit..siap bley aksi2 cm penerjun papan anjal lg tue..diving2..huhuhu...klu ada bg markah memng perfect 10 r..haha..bese aku bermandi manda smpai xingt dunia gak r..smpai r nnty ada suara yg bak halilintar memecah bumi pggil balik.. "juan!!!balik lar dh nk maghrib~~org dh nk azan kat surau tue~~cepat balik!!!" aku rse dialog yg sama jer tiap2 ari diguna..hikhik..klu x mak, assistant mak (kak zila) yg pggl balik punctual plak tue..tepat 6.30pm..seronok weyh..rse cam nk balik kg jer skung...huhu~~

2 comments:

  1. jom2 kte blik kg!

    huhuhuu;p

    ReplyDelete
  2. i will folow u til da end of my blogs life!
    hehehehe....

    ReplyDelete