Saturday, March 21, 2009

..::rambutan::..

nmpak gmbar rambutan ni..teringt tyme zaman knak2 riang dlu..huhu..kjadian ni abg zaki pnyer pasal (abg kandungku yg sengal & nakal)...di suatu petang kot mase tue..yang hening...huhu..d telah mengajak aku pnjat pokok rambutan..aku yg memng agak nakal n terjal pn aper lg..dgn penuh keterujaan trus mengatur langkah memnjat pokok rambutan yg sememangnyer tggi tue..sgt bangga & gumbira rsenyer bila berjaya smpai kat dahan n melabuhkn punggung...hehe..maka kami pn bemetik n melahap dgn rakusnyer rambutan2 di ats pokok tue..stelah kekenyangan..aiyaKKkk!! baru ku sedari aku xtau nk trun..wawawawa...setelah berPK2..lalu aku memanggil mem ku..nak nanges dh dok ats pokok tue lamer2 xley nk trun..abg zaki sebok surh aku terjun jer..brani plak aku nk terjun..aishh~~ mak pn dtglah smbil memberi ceramah free yg agak pnjang..huhu...stelah agak penat membazir beberapa baldi air liur, last2 mak angkut tgga..hikhik...n aku dapt turun dgn selmt n jayanyer...n dapat lg beberapa minit ceramah free~~

5 comments:

  1. gagaggaga

    kn dh dpt ceramah free~
    nway pokok rmbutan tuh de lg ker???
    kalo de,
    bleh aku g panjat

    huahuahua;p

    ReplyDelete
  2. haha~~
    xda dh..
    dh selamat di tebang...
    xper2..nnty aku tanam baru..
    bg ank2 kita pnjat plak..opss!!

    ReplyDelete
  3. phew tingin lak mkn rambutan..ades bukan musim ah plak~ahha

    btw ur playlist besh2..gud2

    ReplyDelete
  4. http://www.friendster.com/group-discussion/index.php?t=msg&th=2974049&start=0&

    ReplyDelete
  5. ala...
    xpyh tggu mushim r skung..
    try g kat kebun buah2an dpn syek 15 tue..
    mesti ada..huhu~~

    *kebun=lori2 menjual buah2an

    ReplyDelete