Thursday, April 9, 2009

..::kehujanan daku::..

aishh!!!
dh r arini ada kelas 1 jer..kne pkai baju kurung plak sbb ada presentation (kecewa tp xdapt berbuat aper2..sigh~)....milla kne rush g kl..so aku balik jln kaki memanjat ank tgga ibu zain yg tggi sgt2 tue...tiba2 langit gelap..angin bertiup kasar..damn!! hujan nk trun..payung plak t'tggl kat kereta milla...langkah aku mkin laju..tp nmpaknya awan di langit tue xtertanggung nk memuntahkn isinya...titis demi titis membasahi bumi n of coz aku skali...perghh!!dh r wiknd aritue baru pas kne mandi hjn..ni lg skali..mau demam aku pasni..hasilnya aku smpai bilik dgn basah lencun..sejuk beb...AiyO0o~~
*hjn berenti 5 minit lepas aku smpai bilik...sabor jer r aku..
*midz; thanks 4 da presentation + sory coz xdapat bnyk membantu kamu...
*qilah; sy tau kamu sgt kecewa..urmm~~
*stef; aku tpu kau, aku mmg rse cam nk mkn org sebetolnya td..lg2 si Dr. F kat depan mata tue...

3 comments:

  1. alala
    cian nyer dier...

    huuhuhuh

    nway mil g kl sbb pe ek?

    ReplyDelete
  2. hahaha..
    izan da rase pe yg k.wanie rase...

    mmg sian...
    =((

    ReplyDelete
  3. seriously serious..
    rase bersalah la plak~
    -sbb sy takde kamu kna jalan kaki
    -sbb payung kamu juga dlm kete sy

    haizzzz~
    maafin dakuuu

    ReplyDelete