Saturday, April 18, 2009

..::pesta peluh::..

arghh~~
panas yg xterhingga..baru kat dunia nie..ish3..SUBHANALLAH...
setelah beberapa hari hjn xtrun,terasa cuaca sgt panas terik membakar betol...setelah xmampu menahan kepanasan, memandangkn kipas pn ada smpai level 5 jer paling laju(aku rse ptt wat smpai level 10 lar), mlm ni aku n rumet wat sesi earth hour utk beberapa jam..huhu..sgt panas rasanya..berbahang...betol2 dh tua kot bumi nie(taubat2)..
cuaca pn xmenentu dh skung..panas n hujan suka suki bersilih ganti tanpa sebarang petanda2 awl..kusangkakan panas hingga ke petang, rupanya hujan di tgh hari...
Ahhhh~~rasa tenang+nyaman sket bila padam lampu..
aku rse klu earth hour ni betol2 bley bwak kebaikan+kesejukan, wat tiap2 hari pn xper...sape sokong angkat tangan?!
*************************************
*sgt xselesa utk study dlm keadaan cmnie(huh!alasan)
*apa kata ukm pasang aircond kat tiap2 bilik..btter kot aku rse dr dok main korek2 jln+tampal2 jln+bg peruntukan program2 yg xbape nk berfaedah dlm ukm nie...hbs duit aku jer bayar yuran mahal2~~opSs!!

4 comments:

  1. aiyooo~
    kegelapan membuatkan daku mahu melelapkan mata!

    ReplyDelete
  2. mmg pns pon!!
    tp skt mte ngadap lptop gelap2..huhu~

    ReplyDelete
  3. btol la..pns sgt kebelakangan ni..rmate ngn sy igt pns sbb byk dosa..ops!!! hehehe..upenye kte serupe..

    ReplyDelete
  4. kita serupa?
    serupa kepanasan @ serupa bnyk dosa..ayyayaii~~
    heee~~

    ReplyDelete