Thursday, April 23, 2009

~puas hati~

exam..exam..Oh~ exam...
huu~~yeay!!!!!!!!!!!!!!!! blogger-emoticon.blogspot.com aku dh hbs 4 paper,tggl 2 paper jer lg....sungguh penat bila jadual exam sampai 4 hari berturut2 ada paper..pagi petang siang malam aku bersengkang mata menghadap bukublogger-emoticon.blogspot.com(iyeker?!)...hee~ td tyme menjawab paper inovasi cm nk tercabut jari jemari aku..aduyaii~~ 5 esei, tp 1 1/2 jam jer...xcukup masa, terpaksa lar menulis dgn kelajuan maksimum coz takot xsempat nk jwb sumer...cam parkinsonblogger-emoticon.blogspot.com jari jemari aku pas hbs menjawab..tertunduk2 mengahadap kertas nk menulis dgn sgt laju,last2 sakit tengkuk lalu terus aku 'parking'kn jer kepala aku ats meja tue(teddy,aku xtdo tau td tyme exam)...mlm ni buley lar ronggeng2 sikit..esk xda paper, n nak g mandi manda blogger-emoticon.blogspot.comkat tekala(gaya cm dh hbs exam plak)..yiPpiE!!

*2 paper jer lg..ekologi teresterial n histologi..CHAIYOUK!!!blogger-emoticon.blogspot.com

No comments:

Post a Comment